|
Post by pan2min on Jan 3, 2009 22:51:35 GMT 7
Name : แพน User name : Pan2Min Age : 17 Blog/Hi5/Website : pan2min.hi5.comFav. Member in SHINee : Key & Onew Why do you like him/them? : ¹éͧ¤ÕÂì¹èÒÃÑ¡¾Ù´à¡è§ à»ç¹¡Ñ¹àͧÁͧ´ÙáÅéÇÁÕ»ÃСÒÂÍÍ¡ÁÒ ¤Ô¤Ô Êèǹ¾Õè¨Ô¹¡Ô äÁèÃÙéÍѹ¹Õéà¢éÒ¢Ñé¹ËŧËÑǻѡËÑÇ»Ó ¤Ô¤Ô SHINee's Fav. Couple : HoOn , HyunMin (OnKey) Wanna tell something to HoneyHOON's members? : ¢Íº¤Ø³ÊÓËÃѺºéÒ¹´Õæ ·ÕèÁÕãËé¡ÃÕ괡ѹ ¢Í½Ò¡à¹×éͽҡµÑǡѺÊÁÒªÔ¡·Ø¡¤¹´éÇÂ
|
|
|
Post by Honesties* on Jan 4, 2009 0:11:42 GMT 7
Name : ËÔ§ ¨éÒ ^ ^ User name : Honesties* Age : 15 Blog/Hi5/Website : Honesties.hi5.comFav. Member in SHINee : ÁÔâ¹æ >w<,, Why do you like him/them?: ˹éÒµÒ´Õ ºØ¤¤ÅÔ¡´Õ àÊÕ§´Õ àµé¹à¡è§ ÇÒ§µÑÇ´Õ ÂÔéÁ¹èÒÃÑ¡ ºÅÒææ...ÎèÒææ SHINee's Fav. Couple : ä´é·Ø¡¤Ùè (¨Ðà»ç¹äÃÁÑê = =") Wanna tell something to HoneyHOON's members? : ã¹·ÕèÊØ´¡çËÒà¨Í T^Tð à»ç¹ÍÐä÷Õè«Òº«Öé§ÁÒ¡àŤèÐ ÊÁÒªÔ¡ãËÁ褹¹Õé¢Í½Ò¡µÑÇ´éǹФР^ ^
|
|
|
Post by orny on Jan 5, 2009 16:34:18 GMT 7
Name : Orny User name : ÍÃ Age :18 Blog/Hi5/Website : Orniez.hi5.com || myfics.9.forumer.comFav. Member in SHINee : Jounghyun n' Taemin but i luv all<3 Why do you like him/them?: cuz of them personality..it's real!!! SHINee's Fav. Couple : Hyunmin heheh but i like all hehe Wanna tell something to HoneyHOON's members? : Nice 2 meet u
|
|
|
Post by natthasata on Jan 6, 2009 21:17:34 GMT 7
Name : ¹Ñ¯
User name : natthasata
Age : ÊÔºá»......17 ´Õ¡ÇèÒ ÍÕ¡¹Ò¹ (ÁÑéÂ) áËÐæ Blog/Hi5/Website : äÁèÁÕáÎÐ
Fav. Member in SHINee : ONEW
Why do you like him/them?: ÃÍÂÂÔéÁ¢Í§à¸ÍªèÒ§~
SHINee's Fav. Couple : âÎ͹!!!
Wanna tell something to HoneyHOON's members? : ½Ò¡µÑÇ´éǹéÒ¤éÒ............ ÃÑ¡¡Ñ¹ ^^
|
|
|
Post by babyq on Jan 7, 2009 18:41:31 GMT 7
Name : áµÁ User name : babyq Age : 17 Blog/Hi5/Website : kyumin.exteen.comFav. Member in SHINee : ¾Õè͹ÂÙÇÇ ~ Why do you like him/them?: ÃÑèÇ ÁÖ¹ 55 + ªÍºÃÍÂÂÔéÁ¢Í§¾Õèà¤éÒÍФèÐ Ê´ãÊ àËç¹áÅéÇÍ´ÂÔéÁµÒÁäÁèä´é ^-^ SHINee's Fav. Couple : ¡çâÎ͹¹ÕèáËÅШéÒ Wanna tell something to HoneyHOON's members? : ã¹·ÕèÊØ´¡çäÁèµéͧ¨Ô鹺éÒºÍÍÂÙ褹à´ÕÂÇáÅéÇ 55 ´Õ㨷ÕèÁÕºÍÃì´¹Õé¤èÐ
|
|
|
Post by yuthai on Jan 10, 2009 14:21:06 GMT 7
Name : ÂؤèÐ
User name : yuthai
Blog/Hi5/Website : -
Fav. Member in SHINee : onew
Why do you like him/them?: äÁèÃÙéàËÁ×͹¡Ñ¹ àË繤ÃÑé§áá¡çªÍºàÅÂ
SHINee's Fav. Couple : HoOn
Wanna tell something to HoneyHOON's members? : ÊÇÑÊ´Õ¤èÐ
|